Impuls

Igår gjorde jag en kul grej. Jag var på stan med Bättan Bäst och shoppade upp lite pengar. Efter ett tag var vi klara och hade inget att göra då löd samtalet ungefär såhär:
-Vad ska vi göra?
-Vet inte.
-Ska vi gå och klippa oss?
-Okej.
Så det gjorde vi. När vi kom till frisören hade dom två tider om ungefär 10 minuter så vi tog dom. Ont om tid att bestämma sig alltså. Men jag kände för något nytt och kul så det blev det mesta som åkte bort eftersom jag aldrig haft kort hår förut. Men det har jag nu. Inte jättekort kanske men kortaste jag haft. Sen jag var liten. Pasch. Om det stavas så. Ganska nöjd. Jodå. Men vääääääsrta imulsgrejen. Kul! Nu vet ni.

orka skriva då!

Nää det är för varmt för det.
Jag klämde tummen i ett jävla fittfönster idag. Ont gör det.
Imorgon fyller jag 20. Då blire fääääst!!
Ska ut till landet först. Där finns det myyyyycket myyyyycket bromsar som biter sönder ens kropp. Men vad gör väl det? det är ju sommar!
Var på Mys och Frisses bröllop i lördags.
Såå fina var dom!
Hoppas dom lever lyckliga i alla sina dagar nu.
Nae men en dusch kanske. Inte så fräcsh.. nejnej.
MEN SNART!

Varmt!

Det är varmt. Finns inte så mycket att säga om det. Jag tror jag avlider.
Mys och Frisses bröllop igår. JÄTTEFINT! Önskar er all lycka i framtiden och ha världens bästa smekmånad nu!!
Blev lite karnebåt i fredags. Trampade på en spik när jag skulle kissa bakom ett hus. Så nu gör det lite ont i tån, men det går nog över.
Även fast det är fint i mitt rum nu, så ser det ändå ut som skit i resten av lägenheten.
Hostan är kvar.
Det var den dagsrapporten.

Hosta

Åååååh vad jag hostar!!! Och nu ska jag snart gå iväg till filmstaden och se på eclips med anna och robin som ett annat tredje hjul. Det är jag alltid! Tredje hjulet alltså. Tove och Tor, Anna och Robin, Mamma och Per, Frida och Fredrik, Cornelia och Gabbe, och jag. Hmm.. Undrar hur det blev såhär.. äääh fan det skiter väl jag i! Jag har ju folk att vara med ändå. Och det är ju inte direkt så att jag tränger mig på, jag blir ju faktiskt medbjuden på allt så det känns bra i alla fall. Bara för att alla tycker så mycket om mig!!!! :D
Efter bion ska jag med anna hem till ringarum och imorrn ska vi åka ut med hennes båt och lägga oss på en ö och steka. Hääääärligt! Så man ser lite brun ut till bröllopet :)
Färgade håret idag med. En lite ljusare nyans. Fast det syns typ inte, men det är ju inte svart i alla fall. Brunt nu faktiskt.
Alltså, jag orkar inte lägga upp bilder i min blogg så ni som orkar läsa den får helt enkelt stå ut med det.
Jag har tappat bort ett viktigt brev.. vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..
Just det! Ni som vill och läser detta och kan och allt sånt får gärna ta er till Folkparken i Norrköping lördagen den 17e juli typ vid 17.30-snåret med något att grilla och någon form av alkohol för då fyller nämligen jag år och jag tänkte fira där i brist på plats hemma hos mig. Ta med er så måna ni vill! Alla är välkomna :)

Peace and Love maan!

OOO! Vad jag har ägt hela peace and love med sannishbananish då! Fast hon var dålig på att hålla sig vaken och jag var dålig på att ha med mig min telefon. Och om det var nåt jag var dålig på så var det att se de band som jag kom dit för att se. Antingen missade jag dom för att jag satt och klöv på campingen, eller så missade jag dom för att jag hade suttit och klyvt för hårt på kampingen så jag inte kommer ihåg något från konserterna.. Men jag hade svinkul ändå och jag missade ju inte Jay-z och hoffmaestro alla fall.
Tappade bort mitt älskade, älskade halsand :(
Våra grannar var bäst i världen! Kunde inte fått bättre grannar. De ena, 3 assköna tjejer från Stockholm som vi hängde med i stort sett hela tiden. De andra, 2 glada killar från Göteborg som spelade campingens absolut bästa musik! Fan så bra det blev!
Jag orkar inte skriva om allt som hänt så om ni vill veta får ni fråga mig så kan jag berätta. Men jag tar det lite snabbt.
Tog tåget dit. Filade och målade naglarna på det och fick alla att få astma. Nejdå, inte riktigt.
Kommer fram, möter Luis och gänget.
Ställer oss i kö.
Får en campingplats bredvid världens bästa människor.
Klyver öl och sprit med Oskar och deras gäng.
Sanna går på bajamajan och försvinner och timmarna går så jag går och lägger mig. Visar sig senare att hon gick vilse på vägen tillbaka och letade efter mig i två timmar.
Vaknar av värmeslag så går ut och sätter mig i en stol.
Sanna går och handlar men svimmar i kön av västkebrist.
Kollar på Hoffmaestro.
Klyver för mycket vid tältet så när vi ser på the kooks och robyn senare kommer jag inte ihåg nånting förutom att jag klöv en bajamaja.
På natten satt jag dock och diggade Jimi hendrix till klockan fem med min granne. Alla andra hade gått och lagt sig.
Vaknar av värmeslag så gick ut och satte mig i en stol.
Vi går och badar med Göteborgarna. Jag glömmer mitt halsband där så surar väl över det i nån timme.
Går ner för att se hives vid 21, träffar roliga killa på vägen och skiljs åt. Jag andas helium med dom och en annan köper en korv.
Kan inte hitta sanna och hon har min mobil, men hittar dock stockholmarna, så hänger på dom till Familjen.
Inte så bra så vi går tillbaka till moderskeppet där sanna ligger och klyver i sin sovsäck. Jag försöker väcka henne så vi kan gå och se the ark, men hon orkar inte och jag börjar frysa så vi skiter i det. Lite synd.
Så jag satt och drack med en av stockholmarna, vi blir meddragna av ett gäng som gick omkring och körde värsta dansen. Dom försökte lära oss den, men jag är ju inte så bra på att dansa när jag är full så det gick inte.
Däckar i mitt tält vid 3.
Sanna vaknar vi halv fem och skriker åt mig att några har sex i tältet bredvid.
Jag somnar om.
Vaknar av värmeslag för jag har flecetröja på mig i sovsäcken och solen skiner på tältet så går ut och sätter mig i en stol.
Sitter och dricker vatten i skuggan vid våra tält hela dagen med våra grannar och några andra som vi träffade en annan dag.
Börjar klyva vid 5 efter en välbehövlig dusch.
Ser på mando diao.
Klyver ett öltält.
Ser på Markus Krunegård.
Ser på Jay-Z.
Dygnade vid vårat tält med våra grannar och drack upp det som fanns kvar i spritväg.
Sanna ska ta en "powernap" vid halv nio. Jag skriker NEEEEEJ för när hon tar en powernap i det tillståndet så går det inte att väcka henne på flera timmar.
Men hon lägger sig som en strandad val i vårat tält så jag får packa allting.
Vi går till bussen.
Mongobusschaufför som kör cplångsamt så vi missar den andra bussen vid 2, nästa går sju, jag har inte sovit på flera dyng, cptrött så vi betalar extra och tar tåget hem. Cpvarmt och vattnet tar slut. Jag vågar inte somna för när jag slappnar av svullnar halsen igen så jag inte kan andas så sitter och försöker hålla mig vaken.
Kommer hem.
Däckar i soffan.
Och har noll röst kvar.
Har missbrukat sönder ordet klyv och börjat använda ordet najs.
Bästa veckan i mitt liv tror jag. Nästa år ska jag ta med mig lillebror så han också får uppleva det tror jag. <3