Jag...

...tycker synd om alla stackars satar som ligger ute i solen och pressar såhär på våren när solen tittar fram för första gången och tänker att nu, nu ska vi bli bruna och fina till sommaren. Jag säger bara att kom inte till mig och klaga när ni får hudcancer allihop om  20 år, ni borde veta bättre eftersom alla upplyser om hela tiden att solen ju faktiskt är väldigt farlig på våren eftersom ozonlagret är tunt då och huden är känslig efter den långa, mörka vintern. Men det är klart, hudcancer är väl inget, bara man får den där härliga, första, röda brännan för året...
Och om ni nu ska ligga ute i parker och sola (och detta gäller er som inte solar med) PLOCKA BORT ERT JÄVLA SKRÄP EFTER ER! Skäms!
...gick nästan på en mans hund idag för han hade långt koppel på drottninggatan.. åååh, man kan ju bli arg för mindre. Håll reda på era jävla hundar!
...är ändå på bra humör idag för nu är jag frisk! Och Lostbesatt... Sen ska jag dricka öl. Gött.

Kommentarer
Postat av: Bättan bäst

Körigt

2011-04-21 @ 21:54:31
URL: http://Klyva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0