Vad hände igår egentligen?

Vi skulle dricka lite vin på Cornelias balkong och bara chilla lite.. det urartade och kvällen slutade med att jag druckit upp vinboxen (som skulle räcka till helgen med) och att vi gick till Hugo där jag nog drack för mycket öl med..
Jag har massa rödvinsfläckar på linnet jag hade på mig, hur gick det till? Jag minns inte att jag spillde?
På vägen hem åt jag en feferoni som jag fick av Luis. Det var inte jättegott med kebaben till var god.
Nu har jag inte mycket pengar kvar alltså.. Och ingen mat hemma.. För jag slängde allt i mitt kylsåp för det var mögligt och luktade äckligt..
Det är soligt ute men jag ooooooorkar inte gå uuuuuuut!!! Men jag är inte bakis, jag vill bara inte gå ut.
Ska dansa sen. Jag orkar inte. Men jag gört ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0