El stockholmo

Jag drar till storstaden om en stund och hälsar på Lovisansjovis. Det blir najs! Fint väder är det med :)
Jag hade med mig två smaskiga mackor med pepparsalami på till jobbet idag och när jag skulle äta dom var jag jättehungrig och tänkte gu va gott det ska bli! Men när jag ätit en halv macka ungefär tyckte jag att den smakade lite skogsaktigt och då var den möglig på undersidan.. Inte så gott.
Jag tankade en bil helt själv idag. Wow, att man kan bli stolt över en sån sak när man haft körkort i nästan tre år liksom.. Men det är jag!
Har nyss varit på fotorunda med Dane med. Hoppas det blev bra bilder. Fotografen är ju duktig i alla fall så han kanske kan fånga nått bra ögonblick på modellen som annars inte blir så bra på bild.
Vet ni vad?? Det är varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0