Idag har Alice namnsdag

Hur kan det komma sig att alla galna psykon drar sig till mig? Jag menar, blir dom det av att vara med mig eller var dom redan det? Eller drar de sig till mig för att jag är bra på att muntra upp dem? Jag tror på det sista.. Hur som helst så är jag omgiven av dem.
Jag har varit hemma från jobbet idag och igår för jag är sjuk och jag vill inte bli ännu värre till nästa vecka för då blir det peace and love baby ;) yeah!
Jag skippar midsommarfylla i år. Ska till landet med mamma och hälsa på mormor och morfar och titta på en midsommarstång och köpa lotter och hoppas att jag vinner nåt. Men det gör jag nog inte för det brukar bara vara de som säljer lotterna som vinner något.
Gud nu mår jag jätteilla, känns som om jag har käkat upp en burk kattmat eller nåt.. så jag slutar nu.
Hej då och glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0